نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 3 )، اینبار با طعم سیاست!

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 3 )، اینبار با طعم سیاست!

به روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک می شویم، و در حالی که نیاز اصلی یوونتوس در پست هافبک می باشد، اما به نظر می رسد، مسئولین یووه، اهداف دیگری نیز داشته باشند.

 

بنتانکور

 

 

این استعداد ناب آمریکای شمالی، هافبک 19 ساله ی بوکاجونیورز است که به میلان لینک شده است، اما وقتی پای یک بازیکن از آن خطه در میان باشد، حتما یوونتوس هم در میان معرکه هست، گاه مخفیانه و گاه آشکارا! طبق اخبار منتشر شده در مرکاتو:

 

میلان برای اینکه همانند داستان جذب پیاتسا، از یوونتوس پاتک نخورد، به سرعت وارد عمل شده و پیشنهادی 15 میلیون یورویی همراه با پرداخت مالیات این انتقال به بوکا ارائه کرده است و در حال حاضر سعی در راضی کردن بازیکن دارد. هر چه بازیکن بر انتقالی همراه با درنگ بیشتر و بررسی تمام و کمال جوانب تأکید دارد، میلان بر خرید هر چه زودتر این بازیکن اصرار می ورزد.

 

طبق گزارش مذکور:

 

بوکا در انتقال جریان انتقال توز، خود را مدیون یوونتوس می داند، و به جهت علاقه ی یووه به این هافبک، اگر پای انتقالش به یوونتوس باز شود، رابطه ی دو باشگاه، ممکن است به سود یوونتوس تمام شود. در هر حال، یوونتوس فعلا ساکت و آرام، محتاطانه شرایط را زیر نظر گرفته و بررسی می کند، و باید دید در چه زمانی به سوی هدف خویش، خیز برمی دارد.

 

باربوسا

 

 

اخبار پیرامون این بازیکن ضد و نقیض است! تنها در یک روز، خبر نهایی شدن انتقال این بازیکن به دو تیم از دو لیگ اروپایی منتشر شد، صبح لباس سیاه و سفید اینتر را بر تنش کردند و عصر، از او به عنوان شاگرد جدید رانیری نام بردند. طبق آخرین اخبار اما:

 

تیم های پی اس جی، رئال، یوونتوس و اینتر خواهان این بازیکن هستند اما در این رقابت اینتر با پیشنهاد 25 میلیون یورویی و دستمزد سالانه 3 میلیون یورویی جلو تر از سایرین قرار دارد.

 

ویتسل

 

 

 

بارها در اخبار نقل و انتقالات از علاقه ی یوونتوس برای جذب این بازیکن سخن گفته شد و این بازیکن نیز، مانند باربوسا به بسیاری از تیم های ایتالیایی و انگلیسی لینک شد. خبرگزاری های مختلف نیز بارها از رد پیشنهاد تیم های مختلف توسط این بازیکن، به جهت علاقه به حضور در تورین پرده برداشتند. امروز اما مصاحبه ای از این بازیکن در منابع مختلف خبری منتشر شد که شک و تردیدهایی را پیرامون این بازیکن به وجود آورد، و تحلیل گران مختلف، برداشت خود را از این مصاحبه منتشر کردند. ما نیز به نوبه خود احتمالات جدید بوجود آمده را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

 

این بازیکن در مصاحبه ی خود با R‐Sport گفته است:

 

بهترین انتخاب برای من این است که یک سال دیگر در زنیت بمانم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. در حال حاضر من 100 درصد در بر روی تیم خودم و مسابقات پیش رو تمرکز کرده ام.

 

سال بعد قرارداد این بازیکن با زنیت به اتمام خواهد رسید، اما وی در جواب به سوالی در مورد وضعیت قراردادش، احتمال تمدید قرارداد را رد نکرد:

 

نمی دانم، هر چند هیچ گاه نباید چیزی را رد کرد... در حال حاضر بر روی فصل پیش رو تمرکز کرده ام و می خواهم همه چیز را بدست بیاورم، بعد از آن باید نشست و دید چه می شود.

 

اگر مطلب ویتسل هم مثل پوگبا؟! را خوانده باشید، به قطع احساس ما را دارید! آیا واقعا ویتسل مثل پوگبا جذب خواهد شد؟ ! طرفداران بیونکونری، به حتم دیگر به زیرکی ماروتا و دستیارانش پی برده اند و در اینچنین مواردی، دست های پشت پرده ی ایشان و کاسه ای که زیر نیم کاسه ی دیگر است را حس می کنند!

 

به نظر می رسد مسئولین زنیت، بیشتر باید نگران این مصاحبه باشند، زیرا علاقه ی وی به ماندن، یعنی احتمال از دست رفتن او در سال بعد، آن هم به صورت بازیکن آزاد و کاملا مجانی! و وقتی حرف از خرید بازیکن به صورت آزاد باشد، پای ماروتا و یووه، پیش از بقیه مطرح می شود! همانطور که پیشتر گفتیم، این بازیکن علاقه دارد در یووه توپ بزند و به همین جهت، یووه برای خرید وی در این تابستان پیشنهادی بیش از 15 میلیون یورو به زنیت نخواهد داد، و این درحالی است که اورتون مبلغ دو برابری را پیشنهاد کرده بود و توسط بازیکن رد شد.

 

حال باید دید این مصاحبه برای مجبور کردن مسئولین زنیت به قبول پیشنهاد یووه است، یا نشانی است از توافق پنهانی یووه با ویتسل برای سال آینده.

 

این احتمال را هم صد البته می توان داد که ویتسل یک شبه، قید یووه را زده است و عاشق زنیت شده و قراردادش را نیز تمدید خواهد کرد...


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: